Mom3434 Kızlar bebeğim pişik olmustu bir süre sonra pişik alanında kırmızı noktalar belirdi iyileşiyor diye düşünmüştüm ama geçmedi bilgisi olan var mı
Ziyangil Mom3434 Mantar olmuş gibi anlattığınıza göre doktora gösterin mantar kremi versin duruma göre. geçmiş olsun 💖
Ayse15 Benim bebegim 3 aylik kakasi biraz sıvı malum o asitli oluyo çişte ayni asitli biraz fazla kalirsa bezi poposunda onlardan olur. senin bebegin büyükse farkli biseyden olabilir