Sevgili anneler ailecek korona olduk ptesi karantinamiz bitiyor. Kizim 2 yaşında vajinasinin üst kısmında gecmeyen kalan bir pişik var. Doktorumuzla telefonda görüştük her dedigini yaptik lakin oldugu gibi duruyor. Kuzusu Covid olupta pişik durumu yaşayan annelerimiz var mi varsa ne yaptınız merak ettim. Teşekkürler 🦋