Kızlar benim bebeğim 1 yasına girecek ek gıdaya 6. Ayda basladım fakat ne verirsem vereyim hiç birsey yemiyor. Verdiğimi tükürüyor. Ne kahvaltı ne bir kaşık corba ne de kaşık maması hiç birini istemiyor sadece emiyor. Sütüm de eskisi kadar yok zaten gündüzleri emmek bile istemiyor. Bütün değerleri düşğk cıktı. Kabızlıkda var üstelik e yemiyor nasıl yapsın cocuk tabi. Her yemegi denedim ama nafilee.
İlaclarnı da içmiyor boğuyor kendini zorlasam. Ne yapacagım ben varmı bir öneriniz nasıl arttıracagm ben iştahını.
Günden güne kilo veriyor. Tv telefon vermiyorum. Oyunlar, kuşlar böcekler hiç birsey kar etmiyor. Folklör ekibi de kursam yok yook yok 🤦♀️ kafayı yiyeceğim ne olur varmı bi önerisi olan bi el atsanız ya 😭