Syhnorhn 35 günlük bebeğim var. Hipp mama kullanıyorum. Hastanede bir operasyon geçirdi. Orda aptamil verdiler. Çok güzel kaka yapıyordu. Eve getirdik dün tekrar hipp verdim. Sanki kabız oldu çocuk. Aranızda hip kullanıp aynı sorunu yaşayan var mı?
Linamommg Syhnorhn ben hıpı kullandım bır ay çok ıyı gelıyo dıyordum sonra fıyattan dolayı mama arastırdık bebelag gold aldık cok memnun kaldımmm gaz rahat cıktı kabızlık ortadan kalktı ama bunun yanında nurse harvey gaz damlası kullandım mamayada bır cay kasıgı seytınyagı koydum
Alis23 Syhnorhn canım bende hipp combiotic kullanıyorum memnunum sadece kakasını yaparken ikiniyor ona da doktor normal dedi 2 aylık olunca geçer desi
Ozoss Syhnorhn merhaba 🌸 Mama konusu kesinlikle bebekten bebeğe değişiyor fakat bebeğim doğdugu zaman aptamillr başladık 1 ay süre verdim mamaya alışma süreci için fakat ıkınma ve gaz sorunu çok yaşadık hipp combiotic aldık cok iyi gelmişti bize şuan raporlu mama kullanıyoruz ancak hippten cok memnun kalmıştık 😌
Bernaturedi Bizde hip kullanıyoruz ama anne sütüyle beraber hip kullanmaya başladıgımızdan beri kakasında azalma var .
Syhnorhn Bernaturedi ben anne sütü artı mama veriyorum. Hastanede aptamil verdiklerinde çocuk birkaç kez rahat rahat kaka yaptı. Dünden beri anne sütü ve hip mama veriyorum. Katı kaka yaptı azıcık. Kabızlık yaptı.
Basbaytulay Bndede aynı sorun var nezamn versem kakasını zor yapıyor ve yesılımsı oluyor kakası:( ama arastrdım en ıyı hıp cıktı..bi türlü kabız yapmayan mama bulamadım( her cocukda farklı etkı yapıo bu mamalar
Kiraz Syhnorhn her bebek farklı o yüzden sen deneyip hangi mama iyi geliyorsa onu kullan canım ben Bebelac Gold kullanıyorum birde şöyle birşey var ilk başladığı zaman bir alışma süreci oluyor kabızlık gaz olabiliyor ama 3-4 gün içinde alışıyor ama devam eder alışmazsa hep kabız olursa p zaman farklı mama dene derim
Ozcskrl Syhnorhn bende canım hipp en iyisi diye aldık inan yok alısma süreci yok bilmem nesi ver babam ver ver babam ver kabız gaz cok fena oldugunu hayırlıyorm birde erkenden acıkıyordu. Gece yarısı eşimi aptamil almaya yolladım. Her mama her bebeğe iyi gelmiyor. Aptamilinfe agır oldugunu gaz kabızlık yaptıgını yazan cok ama bizde öyle bi durumu olmadı.