Buse01 Benim sol gögüsm kanamaya başlayınca, sağ ile emzirmeye başladım 15 günlük falandı sol gögüsü bıraktım 1 hafta 10 gün kadar vermedim ve hep sağ gögüs ten emdi, o 1 haftada da günde 1 kere de olsa sağdım göğsümü küsmesin süt kesilmesin diye, sonra sağmayı bıraktım ve hergün 1 kere süt gitmesin diye emzirdim, suan 2 ay 21 günlüğüz hergün 2.3 kere veriyorum ama tabi diğeri gibi tazyikli gelmediği için doyurma amaclı olmuyor sinir oluyor oglumda, doyurma için bugune kadar hep sağ gögsümü kullandım çok şükür bir sorun yaşamadım ama artık yavas yavas sol gögüs te baya süt dolmaya başladı diğeri kadar olmasada doluyor,evet boyutları farklı ama ona yapıcak birsey yok suanda😊😊sende pes etme tek gögüs emzir ama mutlaka digerini de ver günde 1 kere olsa dahi ki bitmesin süt orada inşallah zamanla dolucaktır🙏🙏❤️
Buse01