feamtrmea sen daha bebeksin niye uyumuyo anlamıyorum ya sabah 8 gibi kalkıyo akşama kadar yarım saat en fazla dahası yok hiç mi uykusu gelmiyo ben anlamıyorum 🥺😩😖
41EkimAnnesi feamtrmea benim bebegimde 60 günlük yaklaşık 2 haftadır gündüz uykumuz yok gedesen 11-12 gibi uyuyor 5 te gün yeniden başlıyor tuvalte degil mutfaktan . Bi bardak su bile içemiyorum umarın hayırlısıyla gecer🤲🏻😌
tugceo92 feamtrmea o aylarda çok normal . 3.5 Ay olduktan sonra tamamen düzene girmişti bizim herseyimiz
feamtrmea Alpingo ya ağlamıyoda aslında gaz sancısı gibi değil uyumak istiyo uyuyamıyo gibi değişik anlamıyom akşama kadar emzir salla alt değiştir gaz çıkar wc ye zor gidiyorum 😢
feamtrmea Hllozz ayy ne zaman geçiyo bu yoruldum cidden akşama kadar kucağımda onunla uğraşmaktan ne yemek yapsbiliyorım ne bişey yiyebiliyorım 😔
Hllozz feamtrmea biz şu an 2 ay beş günlüğüz geçti gitti, azıcık sabır. Sling hayat kurtarıyor öneririm :)
Prensannesiiiii Hllozz merhaba bende sling istiyorum ama hıcbır bılgım yok direk internettn alıp kullanılablyr değil mi siz nerden aldnz acaba
Ankakusu35 feamtrmea o aylar normal canım sabret biz 2,5 aylıktan sonra düzene oturttuk zor oluyo ama allah sabrını veriyoben bebek arabasına koyup evde dolaştırıyodum kahvaltı bile yapamadığım oluyodu
41EkimAnnesi feamtrmea aynı durumda olan biz anneler gece 3 ten beri bebiş uyanık ve hala sallıyorum bir umut uyurda gazı çıkarda bende biraz uyurum 😱
H-123 Canım karnı artıyordur malum bide havalar soğuk karnına ılık havlu köy ve masaj yap Inanki çok rahatlayıp uyuyacaktır videolar izle ayşe hemşire diye çok iyi geliyo
Hllozz feamtrmea harika haftalar diye bir kitap var, kesinlikle öneriyorum. Okudukça içim rahatladı. Şu an yaşadığınız dönem orada bir bir yazıyor :)
Minikimmmmm feamtrmea Gazı olabilir bende yaşadım.Saç kurutma makinesini ayaklarına tut canım çok rahatlıyorlar.Birde sesi anne karnındaki sese benzediği için sakinleşiyor bi dene derim.
Minikimmmmm feamtrmea valla ben faydasını gördüm 2 aylık oğlum.Huzursuz olunca ayaklarına tutuyorum karnına da gazını çıkarıyor ve afedersin kakasını da yapıp rahatlıyor çok şükür
Hllozz Prensannesiiiii neko marka alın ben size yardımcı olurum, aslında elimde fazladan bir tane var ebebek sevibebenin eğer isterseniz anlaşabiliriz aramızda. Ama sıfır alacaksanız neko öneriyorum.