Kızlar selam 🙋🏻♀️
Biliyorum hemen hepimiz okuyor, araştırıyor, bebeğimiz için en iyi olanı yapmaya çalışıyoruz.
ama uygulayamadıklarınız oluyor mu?
ya kendimi salak gibi hissediyorum inanın bana.
tv izletmemek isterdim ama bu mümkün değil.
gerçekten çok çaresiz hissediyorum bazen.
biliyorum sesimi yükseltmemem lazım ama arada bağırıyorum 😢
bu böyle uzar gider..
ne yapmalıyız nasıl motive olmalıyız var mı öneriniz?
yavaştan kafayı yiyeceğiz asosyallikten ☹️