Bukettt35 egzama gibi duruyor. Benim kızımın göğsünde ve boynunda oldu. Öncelikle vücuduna sabun kullanıyorsanız onu bırakın. Ben her şeyini değiştirdim. 1 yıl oldu geçeli ama o bölgeleri hala şampuanla yıkıyorum. Çocuk doktoru cildiyeye yönlendiriyor. Götürmenizde fayda var daha fazla yayılmadan. Geçmiş olsun🙏🏻