Happydef umayseyda hastaneden cikinca sapka eldiven cikardim. Tirnaklarida 2 ayi geçtikten sonra kestim
Ramses umayseyda hastaneden eve gelir gelmez kestim. Cok uzundu tirnaklari kizimin hastanede eldiven ciktikca yuzunu cizdi hep. Sonrasinda da iki uc gune bir kestim hic eldiven kullanmadim sayilir
Ozgdfn umayseyda göbeği düştükten sonra ilk banyosunu yaptırdım sonrasında kestim ama hala eldiven takıyorum cnku elleri hem soğuk oluyor hem yüzüyle çok oynadığı için kendi kendini uyandırabiliyor😁
Hsrt54 umayseyda 15 20 gün sonra kestim tırnaklarini eldiven cok.kullanmadik sapka hic giymedi suanda hic giydiremiyorum 😀
umayseyda Hsrt54 şapkayla bizimde problemimiz var kafasına taktığımda çığlık çığlağa ağlıyor işin kötüsü bandana filan da kabul etmiyor 😭😭😭
Minnaktosbik umayseyda canım topuk kanı vermeye gittim 5 günlüktü galiba ebe kes demişti hep kesiyorum uzadıkça iki aylıkken eldivenini çıkardım keşke erken cikaraymışım korkma kendini öyle aşıri yolmuyor tırnakları uzun olmassa
MihraKus 40 ı çıkınca tırnaklarıda kestim 1 aylıktı doktor çıkarın eldiveni tanısın ellerini dedi çıkardık
umayseyda MihraKus annemde kırkı çıkmadan kesme dediği için hala beklemedeyim sizlere de sormak istedim kızımın tırnakları çok uzun eldivensiz bi saniye bile bırakmıyorum
Hsrt54 umayseyda ayni benimkide öyle banyodan sonra falan azda olsa giydireyim diyorum basıyo çığlığı valla kışta dısari ciksak yandik asla giymez 🙄🙄
1994ozg umayseyda tırnakları hatırlamıyorum 1.ayında falan kestik 4.aya girdik gece uyurken genelde hala eldiven takıyorum ne kadar kessemde kendini çizebiliyor 🙄
Minnossareannesi umayseyda 1 haftalıktı tırnaklarını kestik. 2 aylığız eldiven hala giydiriyorum bazen gün içinde hava alsın tanısın diye çıkarıyorum sonra tekrar takıyorum. Şapka artık banyo yaptığımız günler takıyorum onun harici sadece dışarı çıkarken
Dn123 umayseyda valla ben 4 aya kadsr tsktim eldiveniji galiba. Ne zaman cikarsam yuzunu ciziyordu. Tirnaklari da bana cekmis hemen batiyor . Hatta cok korktum ellerini kullanmayi gec ogrenir diye .
Hukaratas umayseyda 42-43 günlükken eldiveni cıkardık 1 haftalıkken hemşire eve gelip kesmişti sonrasında ben kestim kızımın tırnaklarını