Doğunda sizin aylardayken yanına yatar o şekilde uyutur beşiğine koyardım 5 ayında beşiğine koydum başından bekledim 8 ayında koople eğitime alıştı beşiğine bırakıp çıktım şuan 16 aylık hala o şekilde düzenimiz dışarda da boş bir yatağa koyar başında beklerim gene o şekil uyur