Kızım 15 aylık oldu. Once alerjiden sebep uyumadık zaten. Alerjiyi yendik çok şükür ama hala uyku problemi yaşıyoruz. Geceleri saat başı hatta bazen 40 dkda bir uyanıyor. Sürekli emmek istiyor. Gece beslenmesini kesmeye çalıştık 1 hafta uğraştım ama asla kabul etmedi daha fazla ağladı gündüz olan uykuları da gitti ve hatta artık geceleri daha da fena durumda. Uyanıyor ve direkt ağlamaya başlıyor. Meme verilmeyeceğini düşünüp telaşa kapılıyor. İnanılmaz zor ve yorucu bir süreç. Yaşayan annelerden tavsiyelere ihtiyacim var saniirim🙏🏻 bir de inek sütüne henüz geçmedim. 2 yaşını beklemek istiyorum ama bu süreçte verip de fayda gör@en oldu mu acaba?