Kızlar dış döneminde yüzde kızarıklık oluyormuş belirtiler arasında varmış. Oğlumun yanaklarda böyle al al oldu. Yani dişten mi acaba sizce. Çünkü bizim daha yeni doğduğunda egzama tarzı döküntü vardı sensiderm kullandık geçti. Ve kızarık degillerdi genelde. Eğer başka bir durum olabilir derseniz ya da fikri olan varsa ona gore pzt doktora goturecegim.