gozdelilip bunuda size söyleyeyim kesinlikle meme reddi değil çünkü ilk doğduğunda kızım meme reddi 20 gün kadar yaptı cünkü meme ucum çok küçüktü ememiyordu ve itiyordu , bende sağma Makinesi alıp sağmak zornda kaldım..biberonla verdim ve sürekli bol bol biberola istemeye başladı nekadar verrsem içiyordu 😀 çünkü Bebekler doyma hissini bilmiyor ilk zamnlar ..neyse zor bela çok emek sarf ederek memeyi kabul ettirdim ve emmeye başladı bekıyorum memede az emiyo bi bakıyorum biberonda fazla içiyo..hatta içim rahat etmiyo memeyi kabul etmesine rağmen gözüm nekadar içtiğini gördüğü için biberonla keyfi verdim ..Sonra tekrer beslenme uzmanı dediki Bebekler biberon hızında okadar içiyor düşünmi memede daha vakumlu ve daha güçlü çekiyor bir düşün iki dakikada bitirdiği biberonu senn memende 5 dakikada nekadar içtiğini..senide anlıyorum görmediğin için kuşku endişe duyuyorsun bu yüzden biberon seni tatmin ediyo gördüğün için ama emin ol kızının kilosu ve çiş durumu iyiyse doyuyordur merk etme ..sonra zamanla kızımı izlemeye başladım evet kişosu iyi ,çişi her öğünden sonra yapıyo, sağlığı iyi , ve baktım kızım doyumca diliyle meme ucunu itiyo ballım benim 😀 sonra içim rahat etti ve daha çok rahatladım eskisi gibi düşünmüyorum..Annelik işte gözüyle görmek istiyo anlıyorum sıkıntı yapmayın herşey yolundadır merk etmeyin 😌