Canım ben uzun bir süre kullandım ve 1 şişeyi bitirdik. Biraz rahatlattı bebişi ama öyle aman aman bir faydasını göremedik. Şimdi 4. Aylık olduk ve bütün reflü ilaçlarını kestim. Farkettim ki bebek büyüdükçe reflü ve gaz sorunları kendiliğinden azalıyor.