DuYgUlEyLaNuR 55 günlük kız bebeğime idrar yolu enfeksiyonuyla hastaneye yatış yaptık antibiyotikle tedavi görüyoruz bu neyden kaynaklı olur hanımlar? Ve başından geçen var mı bu enfeksiyon tekrarliyor mu? Gecer dimi ? Lütfen geçer diyin canim öyle yanıyor ki tarifi yok bu acının. Rabbim kimseyi evladıyla sinamasin çok zor iki gözüm iki çeşme.. 😥😥
Deletedmom9 DuYgUlEyLaNuR Enfeksiyon da antibiyotik tedavisi çok önemli ve olumlu sonuç veriyor. Enfeksiyonu sık yaşayabilir bebekler de normal bir durum kanda çıkar idrar da çıkar bir şekilde oluyor yani. Neyden kaynaklı bilmiyorum. Ama tekrar etmemesi için dediğim gibi antibiyotik tedavisi çok önemli. Geçer inşallah kısa zamanda geçmiş olsun.
Edaliprensess DuYgUlEyLaNuR gecmiş olsun canım Bir an önce iyileşirsiniz inşallah.neydi belirtileriniz bende bebeğimde olmasından şüpheleniyorumda
Synmannesi DuYgUlEyLaNuR benim kızım 40 günlükken ileri derecede enfeksiyon çıktı zimaks kullandım bir hafta sonra geçti ben alt temizliğini düzgün yapamamıştım ayıptır söylemesi üstten alta doğru temizle arasını da temizle ben arasını temizlemedim kızlığına bir şey olur felan diye bir baktım hep kaka kalmış artık iyice temizliyorum :/ bana ders oldu ve iki ay sonra idrar verdim idrar temiz çıktı sen de iki ay sonda tekrar idrar ver baktır
Gamzegzbk DuYgUlEyLaNuR geçmiş olsun benim kızım da tam 3 aylık onda da enfeksiyon çıktı değeri kaçtı bizim ki 124 çıktı baya yüksek dedi 5 gündür kullanıyoruz ama isal yaptı sizde de var mı isal
DuYgUlEyLaNuR Deletedmom9 antibiyotuk tekrar ermesini engeller mi canim? Şu an tedaviye başladık inşalalh olumlu sonuç alırız bir an önce sağlıkla evimize kavuşuruz
DuYgUlEyLaNuR Edaliprensess sağol canim insAllah huzursuzluk sürekli ağlama ve aşırı derecede kusma içtiğini çıkarıyordu hep bu oldu bizde inşalalh sizde olmaz
odymerve Bizde gecirdik 55 gunlukken evde surup ile antibiyotik tedavisi aldik on gun sizi neden yatirdilar? Simdi gecti tekrar idrar verdik cok sukur iyi. Temizlerken onden arkaya dogru temizleyin. Ben hep dikkat ettim ama ona ragmen olmus bazen ne yapsaniz onune gecemezsiniz
DuYgUlEyLaNuR odymerve 2 aydan küçük olduğu icin yatırdılar şurup ilaç veremeyiz küçük olduğu için dediler
odymerve DuYgUlEyLaNuR bizde kucuktuk 2 aydan allah allah surup verdiler suprax kullandik 10 gün gecmis olsun sizede
Husnus43 DuYgUlEyLaNuR cnm bunlar benim kızımda da var iki aylık bide zırıncıyor böyle karnı ağrıyor gibi o da var mıydı sizde
Renk Nasıl üzüldüğünüzü biliyorum biz de yaşadık maalesef. Bebeğim 3 günlükken enfeksiyon nedeniyle yatıs yapıldı. Doğumda kapmış maalesef. 10 gun antıbıyotık tedavisi gördü iyileşti şükür. 3.5 aylık tekrarlanmadı temizlik çok önemli. Tedaviden sonra kirli bezini altında çok tutmamaya çalışın. Ve alt temizliğin nasıl yapılacağını doktorunuzdan öğrenin. Evde ilaç tedavisi için küçük. 3 aylık olması lazım demişti bana doktorum evde tedavi görmesi için geçmiş olsun.
Gamzegzbk DuYgUlEyLaNuR öyle bişey demediler pazartesi günü başladık sadece idrarında aşırı koku vardı ve rengi koyuydu onun için yaptırdık o da değerleri çok yüksek dediler işte
Mihribann11 Kızlar kizimin çişi ağır kokuyor dr idrar tahlili istedi fakat bir türlü yapamadım poşet hariç beze geçiyor hep yapıştırdığım halde poşeti, Kaç gün oldu yapamadım siz nasıl yapıyorsunuz idrar tahlilini kız bebekler de
DuYgUlEyLaNuR Mihribann11 canım yapışkanı çıkar güzelce yapıştır diğer kısmi da poposuna doğru koy öyle dışına akmaz insAllh
Rimelaskina Mihribann11 canım o poşetler o kadar saçma ki sözde yapışıyor ama hep bir kısmı açık kalıyor onun için beze geçiyor çişi. Ben poşeti yapıştırıyorum bezi açık bırakıyorum bekliyorum çişini yapmasını yaparken hemen poşeti yaptığı yere doğru tutuyorum ben böyle çözüm buldum