Denizalya Merhaba benim 3.5 aylık kızım var ve parmakları sürekli ağzında özellikle baş parmağı bazen o şekilde baş parmağını emerek Uyuyor normal mi ya da ne yapmamız gerekiyor bizimle aynı durumda olan var mı 😏
Hsrt54 Denizalya 3 ayliktan beri hep elleri agzinda 😀 suan 7 ayligiz ayni devam ediyo. Bisey yaomaniza gerek yok bence ellerini sık sık silin keşfetsin🤗
theAna Denizalya 1 aylık oğlum var elini ağzına götürmeye başladı 🙄 tutuyorum hemen. Anne karnında da parmak emiyorlarmış ya normal herhalde bilemiyorum