21 aylık bir oğlum var. Dişlerini günde 2 defa fırçalıyor olmama rağmen ne yazık ki çikolata yiyen bir çocuk. En çok korktuğum şey fırçalıyor olmama rağmen diş ağrısı yaşarsa diyeydi. Ve maalesef bugün korktuğum şey başıma geldi. Bundan 5.6 saat önce bir anda ağlama krizi , emziği ağzına almasıyla ağlama , biberondan süt içememe durumu yaşadık. Başta anlam veremedim ne zaman ki dişini fırçalamaya götürdüm yine ağlamaya başladı. Hatta ilkte emziğini çıkarınca acaba acı birşey mi değdi diyerek bir başka emzik verdim ama ne çare 🥺. Ağrı kesici içirdim hemen , ama başına böyle bir durum gelen oldu mu , gelen oldu ise ne yapabilirim doktora götüremiyorum malum durumlar , çok vicdan azabı çektim keşke vermeseydim hiç çikolata diye. Çok ağladım o öyle oldukça.😭 biz dayanamaz iken o nasıl dayanır 😭😭