Birannebirfurki Kızlar bebeğim prematüre olduğu için sadece 3 ay benim sütümü alabildi şimdi tamamen kesildi eds ile geri getirebilir miyim acaba
2kedi1kizanne Birannebirfurki benim bebeğim de prematüreydi hiç emmedi, sağıp verdim. Sütüm de çok az geldi, süt artırıcı bi sürü şey kullandım ama 40.günde de bitti. Eds yi bile almadı bebeğim. Mememden nefret etti resmen. Herkes ümidini kesme diyor inşallah geri gelir🙏🏻🌸
Birannebirfurki 2kedi1kizanne böyle bi dönemde en güçlü bağışıklığı anne sütü verir ama bazılarımızın bu imkanı malesef yok keşke olsaydı çünkü mama fiyatları aldı başını gidiyo 😔
nurayyuce_29 Bi hastane türü süt sağma pompası ile deneseniz benim bebeğim doğdu haftanede yenidoğan da yattı enfeksiyon nedeni ile süt sağma gerektir ama emmediği için hiç sütüm hiç yoktu biz makina kiraladık çok şükür şuan kıyafetini ıslatacak kadar var bebeğimi emziriyorum ayrıyetten sağıp dondurucuya atıyorum bide rezene tohumu alıp sıcak su ile demleyip ılıyınca günde 2 bardak için
ikizleriim Bence gelir yeni doğum yapmış sayılırsınız. Mama verseniz de bol bol emzirmeye çalışın, bebeği memenizde tutun. Sağım yapın, bol su için ve uyuyun. Emzirme danışmanlarından da yardım alabilirsiniz. İnşallah gelir🌸
2kedi1kizanne Birannebirfurki kesinlikle çok denedim ama olmadı😢 anne sütü verememe ihtimslimi hiç düşünmemiştim😔 aptamil prosyneo kullanıyoruz, sanırım piyasadaki en pahalı mamalardan. 350 grlık kutusu var sadece ve bi kutu 4 gün ancak gidiyor🤦🏻♀️