Seherronya Bu hafta gelecekmiş kızım için almak istiyorum ama emin olamadım alanlar yardımcı olabilir mi ? Sağlam mı ? Çocuklarınız oyalanıyor mu ?
TugceAna Seherronya alma ben ayaklarımla kaydırak yapıyorum biraz kısa kalıyor ama yeter fazlası zarar 🤪
Seherronya TugceAna ben koca göbişle yapamıyorum ama büyük ihtimal doğumdan bir süre sonrada yapamam :)))
Seherronya masalduruu1 ya parka gittiğimizde acayip keyif alıyo kayarken ve sallanırken bende evde alternatif bulmaya çalışıyorum sürekli koltuk tepesinde artık zor zapdediyorum dedim hem oyalanır hem keyiflenir :)
masalduruu1 Seherronya çok güzel düşünmüşsün bende bu akşam üzeri sans eseri eşime gösterdim alalım dedim en azından oyalanırlar ev içersinde😊
dios_gokta Seherronya sero al senın kızına olur o kaydırak kısmı kısa sana okadarını dıyım altına havuz alıp top dökersen daha cok eğleniyorlar başkan 80 tl cok ıyı bende yok kardesımde var cok memlun
Zalimsin 9 aydır kullanıyorum çok güzel ama 20 aylık kızım son demleri artık küçük geliyor yetersiz uzunluğu