Selinsu1 Simfer aldım bu sene 3542 modeliydi sanırım birçok modeli var bakabilirsiniz. Daha önce Kumtel kullandım. Börek güzel oluyor ama bu mini fırınların hepsinde kek sorunlu pişiyor bence birkaç marka da öyle gördüm kontrollü pişirmek lazım ya da dikkat etmek gerek. Kek pisirmesi zor oluyor yani. Ama ben memnunum bu firindan