Dilekkucuktepe Bebegim 34 haftalık doğdu doğduğundan beri sma mama kullaniyoduk cok memnundum ama gri kapak mamaya geçince kabız oldu mamayi da karalamak istemiyorum acaba böyle sorun yaşayan oldu mu?
Toprakruzgar Dilekkucuktepe formül değişince olmuştur 1 çay kaşığı zeytin yağı koy canım düzelir yine bünyesi alışınca
Esrctr35 Dilekkucuktepe ben yaşadım canım.oldugu gibi çöpe attım bebeğim hem kabız oldu hemde gazi çok oldu iki gece hiç uyumadı sancıdan aslında doktorum da sma ya da hipp demsiti ama her çocuğa her mama olmuyor
Yaseminyapar Dilekkucuktepe aynı sorun bizdede oldu kabızlık ıkınma kakasinin rengi yeşile döndü o yüzden aptamile gectik
Selen21 Dilekkucuktepe burda daha once bununla ilgili post acmislardi canim ayni sikayetler yazilmisti. Bende gri kapak kullaniyorum sarilari artik uretilmiyormus yenilemisler bizde bi sorun olmadi çok şükür
Dilekkucuktepe Toprakruzgar günlerdir zeytinyağı veriyorum 8 saatte 1 bebek yagiyla masajlar yapıyorum ama bı turlu geçmedi 😣
Yaseminyapar Dilekkucuktepe bu yeni ambalajın içinde demir oranı çok o da bebekleri zorluyor hali ile mama değişikliği yapın isterseniz
Dilekkucuktepe Yaseminyapar bizde kararsiz kaldik mamayi degistirelim mi diye eski formül gayet iyiydi
Dilekkucuktepe Linamommg olk doğduğu zaman bizde kullandik ama cok kusma yapmıştı daha küçük olduğu icin hemen değiştirdik
Dilekkucuktepe Yaseminyapar müşteri hizmetlerini aradığımda proteinini yükselttik deyip geçiştiriyorlar 😣
Yaseminyapar Dilekkucuktepe evet eski formül çok iyiydi böyle olunca tadida değişmiş oğlum içmez oldu mecburiyetten değiştirdik aptamilden memnunuz çok şükür
Dilekkucuktepe Esrctr35 biz saridan gri kapağa geçince adapte olamadik galiba 😒 inşallah siz sıkıntı yaşamazsınız
Birannebirfurki Dilekkucuktepe sma bizdede kabızlık yaptı similac kullanmaya başlayınca günlük kakasını yapıyo
Dilekkucuktepe Birannebirfurki 🤗 maşallah küçük meleğe benim bebegimin gelişimi 30. Haftada durmustu 34 e kadar cigerleri gelissin diye bekledik kac kilo doğdu bebeğiniz 🥰