Cgdmltr93 1 yaşa kadar kullanılıyor, bir yaştan sonra yapılan tahlil sonucuna göre eksiklik varsa devam ediliyor. Oğluşum 19 aylık d vitamini değerleri düşük çıktı 3 ay daha kullanmamızı istedi doktorumuz.İnstagramda bazı doktorların paylaşımlarını okuduğumda 1 yaşa kadar 400lük olandan 1 yaş3 arası 600 lük olandan verilmesini uygun görüyorlar.Fazlasının da zararlı olduğunu okuyoruz .Tabi takipte olduğumuz doktorunuz daha iyi bilgilendirir🤗