Herkese merhaba kızım 3ay 11 günlük maksimum beş dakika emiyo sonra uyuyo uyanıyo bi saat falan geçiyor öyle emmek istiyo sizce beş dakikada doyar mı doyduğuna bi türlü emin olamıyorum sakin bir bebek mızmızlığı yoktur öyle çocuğum açta ben mi anlamıyorum 😔😔 sizinkiler ne durumda