Adyokisimsiz yerleşme kanaması oldu benim, tabi bunun yerleşme kanaması olduğunu sonra fark ettim. peceteye gelmişti bi an konduramadım kahverengiye dönük bi renk olduğu için altıma kacirdigimi bile sanmistim🙈 hamile oldgumu öğrenince yerleşme kanamasiymis demek dedim😁😁