2 gündür nerdeyse buradayım kızlar yazıyorum tam cevap alamıyorum bebeğim 38 günlük 3250 doğdu salı günü gittiğimde 4600 olmuş emziriyorum çok ağlarsa 30 cc de mama veriyordum 4 gündür burnu tıkalı öksürüyor hastaneye gittik film çektiler kan aldılar temiz çıktı otribebe aldık günde 3 kez yapıyorum ne gece uyuyor ne gündüz artık memeyi emiyor ama 3 4 dk emip bırakıyor mamada yemiyor ne yapmalıyım akıl verin sürekli o ağlıyor ben ağlıyorum artık kafayı yicem kilosu nasıl sizce iyi mi gidiyor ve ne yapmalıyım ?? 😔😔