Kbrnr Kızlar bugün sütümü sağarken sütümün tadına bi bakayım dedim acayip tatlı geldi bana kendi sütünün tadına bakan anneler acaba sizin nasıl benim ki normal mi 🤔
Zekimurendebizigorecekmi Kbrnr Evet canım bende bakmıştım merak edip .. verdiğimiz mamalardan çok daha şekerli tadı .. işte nasıl bir hikmet sahibi ki allah yarattığının ihitiyacına göre yapıyor herşeyi :)
oldugrs1 Kbrnr normalde tatlı ama arada tuzlu oluyo neden oluyo anlamış değilim 3 aylık bebeğim ara ara kanamalarım oluyo 10-15 günde bir o yüzdenmi tuzlu acaba 🧐
Deletedmom5284 benim ki hep tuzlu özellikle regl zamanları, mamaya karıştırıp içirebiliyorum yoksa içmiyor 😅
Zekimurendebizigorecekmi Kbrnr Yok olması gereken o bence :) İlk aylarda bebeklerin kan şekeri düşmesin diye daha şekerli sonra ki aylarda şeker oranı azalıyordur bence :)
Kbrnr Mom091 aynen çok farklı değişime gitti hemen eşime bi bak benim ağzımın tadında mı problem var dedim😃
Deletedmom5284 Kbrnr evet benim kızım regl oldugumda emerken yüzünü ekşitmişti 3 gün hiç emziremedim 😅 ama sağdım bol bol sağdıklarımı mamayla verdim, diğer zamanlar normal içiyor
Kbrnr oldugrs1 olabilir bende tam bilmiyorum ki 3 aylık bebeğim bende ilk defa bugün tadına baktım yediklerinizdende kaynaklı olabilir
Mervemerveesk Kbrnr 11 aydır bir kere bile bakmayı istemedim😂 ya çok garip ama kendi bedenimden çıkan sütü ağzıma süremem gibi geliyor😶
Mom091 alchn tiksinecek ne var ki? Kendi vücudumun ürettiği bir şey yani. Valla çok merak ediyordum ben anne sütünün tadını😁😁😁