Kızlar 2 ay önce epidural normal doğum yaptım. Ne olduysa doğumdan sonra oldu. Sanki vücudum patlak verdi. Yaklaşık 20 gündür sol bacağımda ağrı ve sizlamami desem uyusmami desem öyle bişey yaşıyorum. Ortopediye gittim sol dizim emar ve röntgen çekildi. Temiz çıktı. Çok şaşırdım hatta. Birkaç gündür de sağ bacağıma geçti aynı his ağrı ve sizlama … Ayakta dururken bile bacağımi destekliyorum sandalyeye falan koyuyorum yani. Yoksa düşecek gibi oluyorum zor yürüyorum. Kasiliyor birde :(( tam o geçmeden belim ve sırtım başladı kalça kemiklerim acıyor fizik tedaviye gittim kalça röntgeni çekti. Temiz çıktı. Belim öyle acıyor ve ağrıyor ki yaşlı teyzeler gibi egilemiyorum bile dik yürüyemiyorum ağrıdan. Çocuğumun altını alırken canımdan can gidiyor. Hatta çoğu zaman annemler alıyor altını. Emzirmek işkence oluyor her sabah ağlayarak uyanıyorum ağlayarak ta yatıyorum :( napacagimi bilmiyorum