Merhaba kizlar rotavirus aşımızın ilk dozunu eczaneden alip hastanede yaptirdik ortalik kötü oldugu icin ikinci dozunu evde yapalim diyoruz zaten agizdan veriliyor. Hem ilkinde hemsire birden verince birazini cikarmisti biz evde yavas yavas veririz diyoruz evde yapaniniz var mi bu aşıyı