Gorkemkc Linamommg 30 yiyen bebekde var 60 yiyende benim bebeğim 60 mama yiyordu bide birazda emiyordu sen deneyerek anlayabilirsin canım 30 ver soymuyorsa ağlıyorsa çiş sayısıda azalır zaten doymacında öyle olursa 60 verirsin
Durukusunannesii Linamommg ben hem emziriyprum hemde mama veryrm 60 cc rahat bişekılde içiyo bebegm günde 4-5 kere falan veryrm
Selin-34 Linamommg saat başı değilde 2 saatte bir beslenmesini düzenledim ben.. anne sütü veriyorum sadece, sağıp veriyorum emmiyor beni 90-100 arası bile içiyor
Prenses_annesi22 Linamommg her 2 saatte 30cc cnm fzla verme yavas yavas 60 gecersın bnm kızım 2 aylık yenı yenı 90-120 arası ıcıyor oda cok uyuyup kalkınca ıcıyo yoksa 60 ıcıyor mama da 30cc ıcıyor
Linamommg Prenses_annesi22 kuzum mesela uyandı hemen verıyorum ellı yada otuz bu cccde kusmuyosa 75 verıyorum ama fazla gelıyo sanırım 75 kusuyo o yuzden 50 60 gıdıyorum uyanıksa her saat basınacıkıyo her saat bası verıyorum yada ıkı saatte bır cok mu gazla gelır acaba
karsiyakalianne 1 aylık bebeğim var sadece mama ile besliyorum 2 saati geçerse çok ağlıyor bu nedenle 2 saatte bir 60 cc mama veriyorum
Prenses_annesi22 Linamommg yanı 50 gecme bnce mıgdesı sunger gbı dusun sn nkdr verırsen o okdr ıcet mıgdesı genısler oyızden az az sık sık ver bnce 👍🏻