Semre9 Merhaba kızlar . Hamilelik de safra kesesi taşı çıktı şimdi 4oli bebeğim var çok sancılarım var ameliyat olmam gerek büyük ihtimalle olacam Perşembe günü doktora gidecem korkuyorum olan var mı aranızda aydınlatın beni
Mom091 Semre9 korkmayın korkulacak hiçbir şey yok. Bir sancı kadar bile ağrısı sızısı yok. Hemen toparlanırsınız zaten☺️
Pikabu Benim ablam oldu hiç korkulacak bi ameliyat değil. Totalde yarım saatte çıkmıştı odaya. O gün kaldı ertesi gün taburcu oldu. Bir problem yaşamadı hiç
Semre9 Mom091 hiç devlette olmadım ameliyat bir de uyanıkken takan insanlar var umsrm ben baygindin takarlar sırf o sonda için istemiyom ameliyat olmak
Mom091 Semre9 anestezi doktorundan rica edin. Sondayı uyurken takar mısınız korkuyorum diyin. O zaman uyurken takıyorlar