Gonul Sevgili anneler kanser hastasi babam icin anne sutune ihyiyacim var bagis yapmak isteyen annelerimizden yardim bekliyorum
BuseOyku Gonul merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun Allah şifalar versin inşallah. Hala süte ihtiyacınız var ise elimde yaklaşık 15-20 paket var. Seve seve verebilirim. İstanbul Samatya’da oturuyorum..
aychas Merhaba, mart, nisan ve mayıs aylarında sağdığım sütlerim buzlukta, gerçekten ihtiyacı olan birine vermek istiyorum. 20-30 paket vardır her paket 120-160 ml civarında. İstanbul Kartal'da oturuyorum...
Nur2363 Merhaba ben bursada yaşıyorum kanser hastası esim icin bana anne sütü lazım elinde olan varsa 05378492804 no yu arayabililer
Nur2363 BuseOyku ben bursada yaşıyorum ne kadar zamandır sagmistiniz buzluktaki ömrü ne kadar oluyor benim bilgim yok sizin bilginiz varmi bu konuda
BABAM Ftsdmr ANKARA HANGİ SEMT ACABA ? Sizin için uygun olursa Şuan İstanbul'dayım perşembe Ankara'ya geleceğim uğrayıp alabilirim ... tel. 0532 374 25 45