Kızlar kızım 4 aylık oldu bugüne kadar hiç kusmazdı ama 4 aylık oldu her emzirmeden sonra illa kusuyor öyle çok fazla değil aslında az miktarda kusuyor ama şey gibi de değil yani içtiği sütün bir miktarını çıkartıyor normal mi ya da fazla mı geliyor anlamadım.