Linva Merhaba anneler! Bu hastanede memmun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı? Kısa bir süreliğine gideceğim çok harika olmasa da kötü demeyeceginiz bir doktor var mı?
Yasmncvk06 Linva ben 11ay önce dogum yaptım doktorun pakize eylem şeker arı idi cok cok cok memnundum tavsiye ederm
Buseng Linva pakize eylem şeker arı bu doktor da doğum yaptım gayet bilgili ve ilgili bir doktor tavsiye ederim
Linva @Seydameva siz de bir süre sincan da yaşamıştınız ve hamileydiniz var mı önerebileceğiniz bir doktor? :)
Seydameva Linva etimesgutta yaşıyorum 🙈 bahar Şentürk’e gidiyordum şu an Pakize eylem şeker arıya gidiyorum eniştem orada çalışıyor en iyi doktor Pakize hanımmış ve gerçekten çok memnunum ben de 🙈