Hande36 Zekimurendebizigorecekmi keşke olsaydı ilk fırsatta tekrar dönmenin peşindeyim. Orda sanki hayat daha kolay, insanlar mutlu herkez kaliteli bir yaşam sürme derdinde.Tekirdağdayız canım
Zekimurendebizigorecekmi Hande36 Evet insanlar daha sakin daha anlayışlı daha birbirine saygılı gibi geliyor bana da :) Tekirdağ hakkında bilgim yok ama inşallah gönlünüze göre olsun ilerleyen zamanlarda :)