Tugba10-5 SertapHilal merhaba benim evdeki otomatik 50 -55 ayarında nem düştüğü zaman otomatik devreye giriyor.
Epifenomen-gkc SertapHilal sabah yarım aaat aksam 1 saat çalıştırıyorum. İçine de okaliptüs veya lavanta damlatıyorım suyun mis.gibi kokuyor.
SertapHilal Yms2019 Evimizin nem oranı düşük olduğu için aldım kuruluk oluyo evde, bebeğimin burnu tıkalı oluyo sürekli
Tuba_7820 15-20 dk gün içinde diye tavsiye ediyorlar ama evinizin nem durumuna göre çalıştırın isterseniz ben gece uykusuna yatmadan önce çalıştırıyorum bizi bile rahatlattı kuruluk yapmıyor
SertapHilal Tuba_7820 Alerjik bebeklere önerilmez yazıyor internette, bu bahsedilen alerjik durum astım falan sanırım değil mi ? Yani benim bebeğimde besin alerjsi+egzama var bunu etkiler mi
Tugba10-5 Kuroneko Weweell WHC752 markası sıcak soğuk buhar üflemesi var memnunuz şuanlık çocuğu bilmem ama bana çok iyi geliyor :))
Epifenomen-gkc Mom079 yatmadan önce çalıştırınca 1 saat kapı da kapalı olunca sabaha kadar nemli tutuyor uyandığımda oda nemi hala %50 gösteriyor. %60 olana kadar çalıştırıyorum
BalYapanSinek Ya ben de bi saat falan çalıştırıyorum. Yatmadan yarım saat önce de kapatıyorum ama anında düşüyor bizim nem seviyesi ya. Artı bütün peteklere suluk koyduk anlamıyorum yani.