zumratugba ben hiçbir aşıda çok şükür ateşe rastlamadım evde ber ihtimale karşı calpol bulundur sık sık ateşini ölç iki ay aşısında sabaha kadar ateşi çıkar korkusuna uyumadım geçen hafta dört ay aşılarını yaptırdım onda da çok şümğr ateşe rastlamadık eğer çıkarsa 1çay kaşığı calpol ver cnm hemşireye sor o yönlendiriyor kaç dereceyken vermen gerektiğini söylüyor