cilek3 25günlük olduk ilk gün emdi daha sonra hiç almak istemedi bu güne kadar edsyle besledim biberon a alışmasın o sürecte gögsüme alıştırım diye ama bugun itibaren biberona geçcem umudum kalmadı emzrme danışmanı dahi girdi hayatımıza ama olmadı ne yapsam😭süt var emen bebek yok reddedilme var ne zormuş bu doğal süreç görünen emzirmek😩 lohusalık psikolojisi sarmış dört bir yanımı 😢bu zamandan sonra alıştıran oldumu ?
doruknaz cilek3 meme reddinin altında yatan nedeni bulmalısınız. Mesela bizde alerjiden yapıyordu. Alerjik birşey yediğimde memee reddi yaşıyorduk.
Prenses_annesi22 cilek3 bzmde 2 ay olduk emmıyor 5 dk durursa şükredıyorm memede bazen hıc almyor ama denıyorm sağmadan once emzırmeye clşyorm sonra sagıp verıyorm.
Berilismom cilek3 canım acımasızlık olacak ama aç mı bıraksan bende bi türlü biberonu mamayı bıraktıramamıştım doktorumuz ağlasın sakın biberon verme eninde sonunda emicek dedi 3 güne alışır dedi çok kötü bi iki gğn geöirdik üçüncü gün cupur cupur emiyo şimdi 7 aylığız işe başladım kaşık biberonu kayınvalidem beceremedi alıştırma bardağını almadı tekrar biberon vermeye başldım şuanlık bişey yok ama bakalım 🤔
Puzun cilek3 tam 4 aydır sağım yapıyorum herşeyi denedim eds sistemi VS ilk 3 ay biberon dahi kullanmadım kaşıkla verdim. Biberona bile zor alıştı inan neler yaşadım. Ama şükrediyorum ki sütüm var bir şekilde süt alıyor. Tüm bunlar sonucunda dudak ve dil bağı olduğunu öğrendim bu yüzden göğüsü tutamayıp ememiyormuş. Sizde bir araştırın belki sizinde öyle bir probleniz vardır. Bende yeni öğrendim küçük bir operasyonla kesitircez inşallah
cilek3 Minikpasam00 5 aydr mı sağım yapıosun 😣umarım ben de okadar yapabilirim☹️Allah yardımcımz olsun
cilek3 Prenses_annesi22 İki ay hiç emmedimi aynımıydı hep baştan beri ya cdden aklım almıo bebek bu emecek yani başka bişi bilmio bunu niye yapmazki🥺🤦🏻♀️
cilek3 Berilismom deniyorum ama dayanamıyorum az emse onunla kalsın dicem ama hiç emmiyor ve çok aglıyor sanki kesiyorum bi yanlarını🤦🏻♀️
Prenses_annesi22 cilek3 bılmyorm bnde morlm bozlyo ugrasyorm sureklı erkn dogdu doktor alır zmanla dedı krdesımde hıc almamıstı mama ıle buyuttm 3ay sonunda aldı meme 2 yasına kdr emdı sonra hyrlısı olsun bklm
TugbaNil cilek3 2 ay sonra… 4 ay sonra bile alişan olmuş. Ben pilates topu üstünde zıplaya zıplaya verdim hep. Ama ise başladigim için mecbur sağıyorum da…
HappyArasMom Benim oğlum da 2 ay 20 günlük , üç gündür biberonu vermiyorum , uykudayken de meme vermemeye çalışıyorum ki aç kalsın öyle içsin diye de çok bi değişme olmadı