hiraannesi Kızlar ayıptır söylemesi idrarımı yaparken kasıklarımda aşırı ağrı oluyo ordan rahmime bişey iniyo gibi wc ye falan gidesim gelmiyo spiral var bende ondan olabilir mi yada üşümekten
Mom091 hiraannesi üşüttünüz yada idrar yolu enfeksiyonu. 3 gündür bende çekiyorum. Doğum sancısı gibi mübarek🤧
hiraannesi Asafecrin olabilir belki geçmezse hastaneye gideyim bari hiç de gitmek istemiyorum böyle Bi zamanda
Asafecrin hiraannesi saglık ocagında da idrar testi verebilirsiniz hastaneler cok kalabalık saglık ocakları boş oluyo genellikle