Edakucukuslu Merhaba güzel anneler 😊 bebeğim bugün 7 aylık oldu 🧿 ek Gıda da sizlerin beslenme sayısı nedir acaba 🤔 ben sabah kahvaltı öğlen çorba yada sebze akşamüstü meyveli yada sebzeli püreler veriyorum sizler neler yapıyorsunuz 🤗
Eesay Edakucukuslu 6 ay 24 günlük benim de oğlum. Sizin yaptığınız gibi ilerliyorum. Kahvaltı karışımı, öğlen-akşamüstü çorba ya da yaptığım yemek. Çok geçe kalmazsa meyve, meyveli yoğurt veriyorum
Vinividiviciii Edakucukuslu Ben 8.ci aydan sonra iki öğüne 9.cı aydan sonrada üçüncü öğüne geçmiştim .Sizinki biraz fazla sanki ☺️
anne15 Edakucukuslu 7. Ayda bizde sizin gibiydik 5. Ayda ek gıdaya basladıgımız için 7.ayda artık 3 öğün yemeye basladı
Albayrakokur Edakucukuslu bişey soruvam benşm bebeğim 6 ay 25 gnlük ben 3 4 gndür ek gıdaya başaldım diyim ek gıda derken bir öğünü mesela öyle doyırmuyorum onu niraz birZ veriyorum okdr doyduğunu anlayamıyorum siz nasıl anlıyorsunuz
Edakucukuslu Vinividiviciii aaa gerçekten mi kilosu da fazla çıkmadı ama 🤔 ben tekrar bi değerlendiriyim çok teşekkür ederim 🥰
Vinividiviciii Edakucukuslu Yani benim kızımda çok kilolu değil doktor demişti ama kızım anne sütü alıyordu mama alan başka bir arkadaşımın bebeği erken ek gıdaya başladığı için öğün sayısı daha fazlaydı ☺️
Edakucukuslu anne15 bizde tanımlara 5 buçuk aylık başladık belkide doktorum o yüzden öyle söylemiştir haklısınız 🤔😌
Edakucukuslu Vinividiviciii tadımlara bizde biraz erken başladık belki onunla alakalıdır doktorumuzun önerisi 🙂
Elmalipankek Biz 7 ay 2 günlğk olduk hala tadım yapıyor annr sütü devam ediyoruz önceliğim 1 yaşına kadar böyle ilerlemek istiyorum
Edakucukuslu Elmalipankek miniğiniz sağlıkla büyüsün 😊 her bebeğin gelişimi farklı olduğu gibi her annenin düşüncesi de farklı 🙂 çevresinden çok etkilenen biriyim aaa bu çocuk zayıf cümlesinden öyle bunaldım ki 😕 aaa mama da mı veriyorsun kim bilir neler var içinde cümleside cabası 😭 Azar azar karbonhidrattan sa besin değeri yüksek gıdalar tercih etmeye çalışarak ilerliyorum şimdilik 😊
Albayrakokur Elmalipankek bende aynı şekilde dşünüyorum istediği kadr yer ama emzirmeye vs devam ederim yani bebeğimde bu şekilde isterse tabi
Elmalipankek Edakucukuslu canımm tabiki en önemlisi sağlıklı olmaları miniklerimizin canını hiç sıkma en iyi güdülerin yönlendirir seni inan benim bebeğim için de aynı söylemler mevcut.
Elmalipankek Albayrakokur tabiki ben midesini ek gıda ile doldurmak çok istemiyorum anne sütü ne kadar içebilirse o kadar çabalıyorum.
Wolverine 6.ay tadım, 7.ayda sabah veya öğlen bir öğün bir de akşama doğru yoğurt veya meyve yediriyordum. 8.ayda sabah kahvaltı öğlen meyve veya yoğurt akşam akşam yemeği. 9.ayimiz bitmek üzere. Sabah öğle akşam öğün aralarda meyve veya yoğurt devam ediyoruz