Nikra SevcanEbrar hava verdiler mi hiç çocuğa evde ya da hastanede. Buhar ya da fıs fıs şeklinde. Benim yeğenim de öyleydi astım i var hava verilmeye başladıktan sonra eli bacağı vs titremeye başladı zamanla geçti.doktor o yüzden demişti.
SevcanEbrar AlyaBaby doktoruma tabiki danışcam ama daha gitmemize var öncesinde başına gelen var mı merak ettim