Kusannesi sanırım 7 aylık falandı ya da 8 olabilir. Bir gece uykusundan babaaa babaaa diye ağlayarak uyandı. Sakinleştirmeye çalıştım sakinleimedi. Normal babıldama diye düşündüm. Sonra baktım kapıya bakıyor babaaa diye. Gittim eşimi kaldırdım gel bakiyim diye. Eşimi gördü baba baba diye atladı kucağına uyudu 😂😂😂 uzun bi süre sadece baba dedi 😂 hayır kıskanmadım 😂😂😂😂