Sevda550 bunun bilincinde olup ta yapmamalıyız işte bende şiddetle büyüdüm ve çocuğuma bunu asla yapmayacağım diye yeminler ettim, sende biliyorsundur ne kadar ağır bir travma olduğunun. Zaten farkındasın en güzeli de bu kendini iki dk balkona at bı nefes al sakinlesiceksin merak etme ufak tefek olur arada ama bunu sürdürmemek önemli 😊