Merhaba arkadaşlar bebeğim iki gün sonra tam 4 aylık olacak dün doktordaydık bir ayda ortalama 600 gram almıs günde ortalama 6 veya 7 kez emiyor gece zaten 10 da yatıyor sabaha kadar uyuyor doktor da daha fazla emzirmen lazım dedi anlamadığım bu ayda genelde bebekler 600 gram aralığında alıyor benimki çok mu az almış sizler 3. Aydan 4 aya gecerken bebekler kaç gram aldı ve günde ortalama kaç kez emziriyorsunuz