Merhaba anneler. Kızım 3 buçuk aylık. 2 gün önce kanlı ve mukuslu kaka yaptı. 1 haftadır sürekli ıkınıyordu zaten. Sağlık ocağına götürdüm doktor makat çatlağı dedi. Oralac ve iki krem yazdı. Ertesi günü geçti. Kakası normal sarı ve cıvık. Gaz damlası Metsil kullanmama rağmen hala ıkınması devam ediyor. Ve emerken uyurken sürekli ııı ıııı ıııı diye söyleniyor. Bir yeri ağrıyor da ben mi anlamıyorum. Çok üzülüyorum 😔 bide vajinasının üst bölgesinde küçük sivilce gibi şeyler oluştu. Sağlık ocağı normal diyor. Eşimde normal dedikleri için çocuk doktoruna götürmek istemiyor. Napıcam hiç bilmiyorum. 😔