aysgog sabah uyandığımda 1 kurabiye atıyordum ağzıma, akşama kadar asla bir şey yemek istemiyordu canım; eşim, anne-babam kızıyordu sütün olmayacak diye. Sonra bir açıldı iştahım ve şu an özellikle emzirme sonrası aşırı tatlı yeme isteği oluyor, hatta emzirmediğimde de oluyor, hep oluyor. 🙈 3 buçuk aylık bu arada bebeğim, çok yeni yaşadım yani.