Allah’ım çıldırmaya ramak kaldı gerçekten delirmekten korkuyorum. 6 ay 10 günlük olduk 2 aydır uyku reddi hat safhada zaten ama bu derece değildi gece en azından gece uykusuna geçince uyurdu 4 5 saat kesintisiz ki bende dinlenirdim. Şimdi saat başı uyanıyor. Gündüz uykusu zaten hiç yok 20 dk uyursa çok şükür diyorum 1 kere 20 dk uyku neye yeter? Akşamın saçma sapan saatlerinde uykusu geliyor uyutmadigim zaman iyice zivanadan çıkıyo uyutmaya çalışıyorum o da olmuyo uyuyo uyuduğu için ağlıyo uyanıyo uyumak için ağlıyo ayağımda sallıyorum yok beşikte sallıyorum yok kendi kendine bırakıyorum ağlasın ağlasın uyusun diye yok kucağımda yok emerek yok sling ile yok ne şekilde uyuyacak bu çocuk 🤦 uyku eğitimi vs geçtim uyusun yeter destekli de uyusa uyusun diyorum ama yine uyumuyo tükendim artık 3 gündür günde maksimum 2 saat anca uyumuşumdur. Sütüm azalıyor artık bunaldım. Cinnet geçiren anneleri çok iyi anlıyorum. Yeter diye bağırasım geliyor bunaldım