Bende aynı sorunla boğuşuyorum dudağının biraz üzerinde çıktı hastane uçuk dedi ilaç verdi geçmedi hem uçuk olsa intihaplı olur ya da bana veya eşime geçer oda olmadı neredeyse 2 aydır var ve yanağımda yayıldı sonra alerji dediler ve en son cildi hassas ondan oluyor dediler krem sürüyorum ama geçmiyor bephantol ün yüz ve dudak kremlerinden aldım biraz söndürdü ama yine de geçmedi ne yapacağım bilmiyorum