Annesininefesi erkanhatice2015 çok zor ama bir şekilde geçiyor zaman. Ben de çok oturup onunla birlikte ağladım çaresiz hissediyor insan kendini o ağlarken için gidiyor ama yine de hepsini geçiremiyorsun zor oluyor malesef ama zamanla geçecek güçlü olmaya çalışın sakin kalmaya çalışın dicem ama ben yapamadım o yüzden çok zor zamanlar geçirdik şimdi yavaş yavaş düzeliyoruz allah yardımcınız olsun 🍀
Hapyykids11 erkanhatice2015 canım benim bebeğim de öyleydi ikinmaktan uyuyamiyordu, bacak egzersizleri yaptırabilirsin karnını ovabilirsin, benim kucağımda uyurken ikinmiyirdu bı tek yatağa koyduğum gibi başlıyordu, gecicek ama merak etme
Nurnurr erkanhatice2015 bizde aynı durumdayız hatta bazen uyutuyorum ıkınmaktan uyanıyor gözleri kapalı ıkınıyor gazlı bir bebek 2 aylık olduk açıkcası tam bir çözümü yok. Ama şöyle bir sey var gazı oldukça emmek istiyor gaz artıyor oyuzden sürekli meme vermeyin emzirdiğiniz saatleri not alın en az 2 saat aralıklı emzirin emzik alıyırsa emzik verin bir de gaz masajı çok ise yarıyor mutlaka her alt acmadan önce masaj yapın yada ıkınırken hafif yapın gazını daha rahat cıkarıyor. Relaktaz kullanıyorum bende yarı yarıya gazı azaldı ama tamamen geçmiyır 3 aylık olmayı bekliyoruz bakalım .