Mili ayyy bana kabızlık demeyin fena oluyorum bende oğlumda yaşıyorum 4. Ayından beri kabız da değil yapamıyor kakasını hep uyararak yaptırdım zeytinyağı içirdim şimdi probiyotiğe başladık kan damlasını kestik 1 hafta deneyecez inşallah düzelir canım sende aç karına zeytinyağı içirebilirsin masaj yap bol bol kan damlasına başladıysan o da yapabilir ama doktoruna danış canım zor bir durum 2 aydır çekiyoz biz