Sağlık ocağı verdi 4 aylıktan sonra depolar boşalmaya başlıyor diye nette araştırdım bende ama kontrolde doktorumuza sorduk o 6. Ayda tahlil yapmadan önermiyorum dedi meme reddi nedeniyle başka doktora gittik ordada sordum o doktorda 6. Ayda tahlille kullanmaya başlıyoruz dedi şuan iki doktorunda sözünü dinliyoruz 6. Aya kadar bekleyeceğiz